zaterdag 30 juli 2022

Spionnen in de wereld van kunst & cultuur!

Registreren is een van de 200 driezinnenverhalen die ik aan ’t schrijven ben. Dit is nummer 93, nog 107 te gaan. Onderwerp van Registreren is de spanning tussen surrealisme enerzijds en het surrealisme light anderzijds dat ikzelf nastreef. Bij het declameren begeleid ik mezelf op de strumstick (waarop ik deze keer een megafoon plaats), ik word daarbij in toom gehouden door Daylight Sub Bass en de drums van Tyrell, mijn trouwe muzikanten van GarageBand. De gif is van Bill Domonkos↗︎. (Flor Vandekerckhove↗︎)


107 — Registreren — ’s Morgens zag ik twee mannen naar mijn huis staan kijken. ’s Middags stonden ze er nog. ’s Avonds besefte ik dat ’t twee surrealisten waren die in opdracht van André Breton al mijn bewegingen registreerden. (Flor Vandekerckhove)

Registreren op YouTube

Geen opmerkingen: