1. Ganzenpas — Ze was een en al zinnelijkheid.
Ik keek toe hoe ze me haar billen toonde. In de hitte van de voortschrijdende
nacht mengde de champagne zich met vers zweet. Mijn handen maakten een reis
over het landschap van haar lichaam, eerst haar schouders, dan haar rug en
vervolgens ging het onbeschaamd naar beneden waar ik haar kont opzocht. Terwijl
de olie overdadig in haar bilnaad liep, maakte lust zich van mij meester. Ik
zei dat ik geil was, maar zij
verstond heil. Ze keerde zich om, zei Don’t
mention the war, stond op en stapte in ganzenpas de kamer uit.
2. Citaat — Ze hangt haar jas aan
het haakje en kijkt naar buiten. Ik leg mijn oog op de meest sexy vrouw die ik
ooit gezien heb. Ik probeer ervoor te zorgen dat onze blikken elkaar niet
kruisen. Op den duur gebeurt het toch. Ze lacht me gul en geil toe. Ik beantwoord
die lach schaapachtig en probeer de indruk te wekken dat mijn blik als bij
toeval op haar borsten valt, maar meer dan slecht toneel is dat niet. Dat is
zo’n vrouw, denk ik, waarvan Isaak Babel zegt: ‘Zo’n vrouw was het. Hadden u
en ik er maar zo een!’
3. CFNM — Er bestaat een seksuele praktijk die CFNM heet, voluit: clothed female, naked male, in ’t Nederlands
te vertalen als geklede vrouw, naakte man.
De terminologie is duidelijk: tijdens het seksspel houdt een geile vrouw haar kleren
aan, terwijl ze zich verlustigt aan een naakte man. Als dit de eerste keer is
dat je daar iets over verneemt, dan ligt dat helemaal aan jou, want er zijn tal van
filmpjes te bekijken als je ‘CFNM
Clothed Female Naked Male Porn Videos’ googelt.
En heu, ja, het heeft wel iets, ja. [Het filmpje over dit verhaal werd in 2022 door YouTube gecensureerd.]
4. Macht — Hij keek om zich heen en zag dat er buiten hen tweeën niemand in het
vertrek aanwezig was, alleen de poetsvrouw en hij. De geile pastoor legde zijn
hand op haar kont, uit zijn mond liep een streepje kwijl. Daarop klonk in het
vertrek onverwachts de kreet: Me too!
Maar het was niet de poetsvrouw die riep en het was evenmin de pastoor. Het was
de allochtone klusjesman, die daarmee verraadde dat hij al vele jaren de poetsvrouw
bespiedde door een zelfgemaakt kijkgat. Er kwam een zaak van. De klusjesman
werd ontslagen, de poetsvrouw eveneens en het kijkgat werd gedicht.
5. Oud — Ze zei: ‘Hoelang is het
geleden dat ik nog gevrijd heb?’ Hij zag hoe ze op haar vingers telde. ‘Ik studeerde nog,’ zei ze. En hij
besefte dat elke vinger voor een decennium stond. Het duurde enige tijd
vooraleer ze klaar was. ‘Vijfenzestig
jaar’, zei ze. Daarna had ook hij veel tijd nodig om die vijfenzestig een
plaats te geven en toen hij eindelijk klaar was begreep hij dat ze na hem nooit
nog met iemand naar bed geweest was. Hij voelde hoe lust zich onverwachts van
hem meester maakte, ook dat was lang geleden, maar toch geen vijfenzestig jaar.
[ (°) Een drabble is altijd honderd woorden lang, niet 99, niet 101,
exact honderd, titel niet inbegrepen. Een drabble is bijgevolg een extreem kort handpalmverhaal dat aan die strenge honderd woorden regel voldoet.
(Flor Vandekerckhove)]
Geen opmerkingen:
Een reactie posten