donderdag 31 maart 2022

Een nieuwe lente, een nieuw boek

Op 2 april overhandigt de gemeente Bredene me haar Cultuurprijs. Vanaf die dag is ook ‘Leren schrijven’ beschikbaar, mijn nieuwe e-boek. Daarin vertel ik over schrijvers die me geïnspireerd hebben. Daniël Crabeels levert een spetterende inleiding.
Het boek is daarenboven een parel van digitale vormgeving, al zeg ik het zelf. U kunt oordelen of 't waar is door het boek vanaf nu te bestellen. Doe het!, ’t is gratis, 't is een geschenk aan mijn lezers. Vraag ernaar via liefkemores@telenet.be↗︎ en het boek valt op 2 april in uw mailbox.
Flor Vandekerckhove





‘Schrijvers zijn geen schrijvers, maar mensen die schrijver willen worden. Zoekers. Altijd op weg naar een juiste vorm ergens, een thuis, ooit.’

Saskia De Coster 

Hoe kunt u op uw computer ten volle genieten van dit luxueus opgemaakte e-boek?


1. ’t is gratis. Bestel het via liefkemores@telenet.be;
2. Vind het vanaf 2 april in uw mailbox;
3. schakel op uw Mac (bovenaan links) of pc (waar ik veel waar) de weergave in op ‘twee pagina’s’;
4. schakel vervolgens (op de Mac, het groene bolletje helemaal bovenaan) de ‘schermvullende weergave in’;
5. geniet van de unieke leeservaring;
6. mail het boek naar een vriend.

Geen opmerkingen: