dinsdag 15 maart 2022

Even weg van ’t internet


Mijn motto getrouw blijf ik elke dag schrijven: nulla dies sine linea! Daar zult ge dezer dagen evenwel weinig van zien, ik wissel ‘t platteland in voor Pyreneeën, zo hoog dat internetverbindingen er schaars zijn. Wat ik daar doe? Met verkleumde handen por ik ’t vuur op, waarna ik me oefen in ’t bespelen van m’n nieuwverworven strumstick↗︎. Hoever ik daarmee sta kunt ge nagaan: in onderstaand filmpje begeleid ik mezelf op dat instrument. Ja, ge hebt gelijk, er is nog werk aan. Er is ook goed nieuws: de ijle lucht boven de boomgrens stimuleert hallucinaties, waardoor machtig schone miraculeuze verschijningen mijn deel worden.

Flor Vandekerckhove↗︎


Kijk & luister ernaar op YouTube

www.youtube.com/watch?v=mFyNX_z8z6U


163 — Lourdes — In Lourdes zie ik, niet minder echt dan Bernadette, een dame verschijnen. De commissie verwerpt het mirakel. De joint is er teveel aan. (Flor Vandekerckhove) 

[29]


Geen opmerkingen: