donderdag 29 december 2022

Bruidegom op de vlucht

 

Vlucht is een van de 200 driezinnenverhalen die ik aan ’t schrijven ben. Ik had gedacht ze dit jaar rond te hebben, wat me niet lukt, Dit is nummer 118, in 2023 heb ik er dus nog een kleine tachtig te gaan. 
Zoals dat wel meer het geval is, is de illustrerende gif van Bill Domonkos. Bij ’t declameren begeleid ik mezelf in het YouTubefilmpje op de strumstick. Tyrell houdt er met een Speakeasy-stukje het ritme in, hij wordt daarin bijgetreden door de bassist van GarageBand. ( Flor Vandekerckhove↗︎)


82 — Vlucht  — Toen het tijd werd om het trouwfeest af te ronden, zocht men vergeefs de bruidegom. Samen met zijn getuige was hij het feest ontvlucht. En ze leefden nog lang en gelukkig.


Vlucht op Youtube

www.youtube.com/watch?v=7eh2u-bJFrM

[114]

Geen opmerkingen: