donderdag 7 april 2022

Zeikers!


In 2022 schrijf ik 200 verhalen, nauwelijks drie zinnen lang: opening, midden, slot, telkens één zin. Sommigen noemen zo’n extreem kort verhaal een ristretto, naar analogie met het koffietje dat je in één slok uitdrinkt. 
Nog 159 te gaan, dit is nummer 41. In onderstaand filmpje begeleid ik mezelf op de strumstick. 
(fv) 

159 — Mannen — Hoewel ik al lang gedaan heb met kakken, blijf ik roerloos zitten. De vijf hebben het over mij. ’t Is verbazend hoeveel pissende mannen elkaar te vertellen hebben. (Flor Vandekerckhove)


Mannen op YouTube

www.youtube.com/watch?v=o3enm1Lmz5w

[49]

1 opmerking:

laurentius.vanacker zei

Op het voetbal , ze staan in rij maar één kijkt naast hem en ziet twee stralen ! Oei , wat is dat ? " Oorlogsinvalide " , vertelt de man. Hij kijkt aan de andere zijde en ziet een mistwolk. " Ook oorlogsinvalide vraagt hij ? " "Nee " zegt de andere. " Ik krijg mijn rits niet open."