donderdag 19 augustus 2021

Twee blauwe



Eerder publiceerde ik in dit onderzoek al Twee groene↗︎nog eerder Twee roze↗︎, Twee gele↗︎, Twee oranje↗︎ en onlangs Twee keer cyaan↗︎. Deze keer zijn het Twee blauwe. Al die ‘kleurige’ verhalen maken deel uit van een experiment waarbij ik telkens twee éénparagraafverhalen tegenover elkaar zet, een ouder, dat soms al vele jaren geleden geschreven werd, en een splinternieuw. Van dat nieuwe (en een enkele keer ook van dat oude) maak ik ook een filmpje waarin u me het verhaal hoort declameren en waaraan ik vervreemdende beelden toevoeg. Het filmpje van dat nieuwe blauwe is een proeve van surrealisme light, u kunt er hier↗︎ [59] naar kijken. (Flor Vandekerckhove)

Poverello

www.youtube.com/watch?v=MfS8BKkhuzA


De e-boeken van Flor Vandekerckhove zijn gratis. 

Vraag ernaar via liefkemores@telenet.be.

(Vermeld titel.)

Geen opmerkingen: