zondag 22 januari 2017

Zeer kort erotisch verhaal


Mijn tegenspeelster in de film was mooi, een en al zinnelijkheid, en ze stond op het toppunt van haar kunnen. Ik zat te wachten tot ik aan de beurt zou komen en keek toe. Ze stond naakt op de set die haar kamer moest voorstellen. Het raam stond op een kier. Je hoorde het geluid van de branding, wat suggereerde dat haar huis op het strand stond. De zeebries liet de gordijnen lichtjes deinen.
Ik keek toe hoe ze, loom van de hitte, haar bed opzocht en hoe ze de camera haar mooie, volle billen toonde. 
Dit was het ogenblik waarop ikzelf uit het duister moest treden. Naakt ging ik op haar kont zitten. Ik schraagde mijn knieën links en rechts naast haar dijen en liet mijn pik in haar bilnaad rusten. Ik druppelde olie op haar rug. De geur van bloesems vulde de set, maar dat zag de kijker uiteraard niet. Wel hoorde die het geluid van violen, dat uit het materiaal van de geluidsman kwam.
Ik streelde haar langzaam en langdurig. In de hitte van de voortschrijdende scene mengde massageolie zich met vers zweet. Mijn handen maakten een reis over het landschap van haar lichaam. Eerst haar schouders, daarna haar rug, vervolgens ging het traag maar onbeschaamd naar beneden waar ik haar kont opzocht. Terwijl de olie overdadig in haar bilnaad liep, maakte lust zich van mij meester. Ik voelde hoe mijn pik tussen haar billen groeide.
‘Kut!’ riep de regisseur. En weer moesten we alles overdoen.

Flor Vandekerckhove

Geen opmerkingen: