maandag 20 december 2021

Mijn eigen jaaroverzicht, deel 3 (van juli t.e.m. september)

Mede geïnspireerd door de vloed van jaaroverzichten presenteert ook De Laatste Vuurtorenwachter iets soortgelijks. En dan nog een in vier afleveringen, waarvan heden de derde. (De eerste aflevering staat hier↗︎, de tweede daar↗︎.) (Wordt vervolgd)     [462-274]


# 7. JULI — Eindelijk zouden we gevaccineerd worden. Omdat een mens niet weet dat er in dat vaccin zit, namen we eerst een foto, om desgevallende veranderingen in ons metabolisme aan te tonen. Volledigheidshalve dien ik aan dit overzicht toe te voegen dat juli 2021 ook de maand was waarin ik onverhoeds door een femme fatale↗︎ benaderd werd. # 8. AUGUSTUS — Na vaccinatie bleken de veranderingen gelukkig minimaal te zijn. Komt het door dat vaccin dat ik in die maand het licht gezien↗︎ heb? # 9. SEPTEMBER — De zomer van 2021 was trouwens bijzonder vruchtbaar, in dat seizoen verscheen mijn boekje met een queeste naar de Vlaamse identiteit: in Roeselare liet Rodenbach zijn vogel los en ik mijn aapje. De meerwaardezoeker in u vindt er hier↗︎ meer over.  (Flor Vandekerckhove)

Op 1 januari 2022 publiceert uitgeverij De Lachende Visch een nieuw e-boek van Flor Vandekerckhove. Honderd titelloze eenparagraafverhalen wordt ingeleid door Flors oud-leraar Nederlands Alfons Vandenbussche.


Honderd titelloze eenparagraafverhalen verschijnt op 1 januari. Het e-boek is gratis voor elkeen die erom vraagt. Doe het nu en het boek valt op nieuwjaarsdag in je mailbox. ’t Is een cadeau van De Laatste Vuurtorenwachter. Doe het meteen via liefkemores@telenet.be↗︎.



Geen opmerkingen: