maandag 23 mei 2022

Pech als understatement

In 2022 schrijf ik 200 verhalen, nauwelijks drie zinnen lang: opening, midden, slot, telkens één zin. Dit is verhaal nummer 63, nog 137 te gaan 
Van al die verhalen maak ik ook een spoken word versie. Die kun je hieronder op YouTube zien. Daarin komt bovenstaand gezelschap tot leven. In dit geval begeleid ik mezelf op de strumstick, aangevuurd door drummer Kyle en door de Back Alley Bass die ik uit de loops van Garageband haal.


137 — Pech — Sta me toe dat ik je zeg wat pech is. Je stapt in Rome het podium op om daar de Staatsprijs voor Spoken Word in ontvangst te nemen. En iemand trekt je aan de mouw zeggend dat je echtgenote het achter de schermen met Silvio Berlusconi aan ’t doen is. (Flor Vandekerckhove)



Pech op YouTube 

www.youtube.com/watch?v=-oqIF5a9Gdg

[106]

Geen opmerkingen: