zondag 9 april 2023

Oneliner van het tijdverlies


De oneliner van het tijdverlies is een van de 100 poëtische oneliners die ik aan ’t schrijven ben. Vergelijk het met de piano-oefeningen van de pianist, het schetsboek van de tekenaar, de kleiwerkjes van de beeldhouwer; we doen het om de stiel in de vingers te houden.  Eén lijn, 17 lettergrepen, geen leestekens, geen kapitalen. De oneliner komt uit het niets en verdwijnt daar ook weer in.  (Flor Vandekerckhove)


      • mij rest toch te weinig tijd om telefonerend tijd te doden


De inspirerende beelden werden me deze keer geleverd door craiyon.com, een free online AI image generator from text; je schrijft wat je getekend wil zien en de site doet het werk, zomaar, gratis. Ik suggereerde ‘losing time on the telephone impressionist style’. Al na een minuutje kreeg ik negen beelden, waarvan ik er drie uitkoos.


Deze oneliner op YouTube

 

www.youtube.com/watch?v=JzNk37OFQKE

[40]

Geen opmerkingen: