zaterdag 2 juli 2022

Het kind moet een naam hebben

‘Wankel’ is een van de 200 driezinnenverhalen die ik aan ’t schrijven ben, nauwelijks drie zinnen lang: opening, midden, slot, telkens één zin. Dit is nummer 81, nog 119 te gaan.
In Wankel laat ik me inspireren door Bill Domonkos, meer bepaald door een van diens gif-kunstwerkjes die zich in de categorie Fair Use op ’t internet bevinden (Wikimedia Commons, Pinterest, Wikiart etc) en in mijn Youtubefilm uitsluitend gebruikt voor niet-commerciële doeleinden. Op Wankel begeleid ik mezelf op strumstick, daarbij in toom gehouden door de drummer van Garageband. (Flor Vandekerckhove↗︎)

119 — Wankel — Na de onenightstand bleek dat niet de vrouw, maar de man onbedoeld zwanger was. IJverig ging hij op zoek naar een naam voor ’t kind. Belangrijk was dat de naam een wankel woord zou zijn. (Flor Vandekerckhove)


Wankel op YouTube

www.youtube.com/watch?v=SBAtaTNj4T8

[85]

Geen opmerkingen: