vrijdag 15 juli 2022

Anderen hebben gemakkelijk zeggen


 ‘Heden’ is een van de 200 driezinnenverhalen die ik aan ’t schrijven ben, nauwelijks drie zinnen lang: opening, midden, slot, telkens één zin. Dit is nummer 87, nog 113 te gaan. Weer laat ik me inspireren door een gif van Bill domonkos, die zich in de categorie Fair Use op ’t internet bevindt en die ik in onderstaand Youtubefilmpje uitsluitend gebruikt voor niet-commerciële doeleinden. Ook in het driezinnenverhaal 'Heden' begeleid ik mezelf op de strumstick. Ik laat me daarin aanvuren door een tamborine van GarageBand. (Flor Vandekerckhove↗︎)


113 — Heden — Men zegt me dat ik in het heden moet leven. Moeilijk! Wie zo traag is als ik leeft dan voortdurend drie kwartier geleden. (Flor Vandekerckhove)


Heden op YouTube

www.youtube.com/watch?v=NPyDkm282_0

[137]

Geen opmerkingen: