maandag 1 januari 2024

Het bilan 2013-2023


TIEN JAAR GELEDEN, op 31 december 2013, hield ik op uitgever-redacteur te zijn, op die dag gaf ik Het Visserijblad uit handen. Vanaf 1 januari 2014 moest niets meer: niet langer reclame ronselen, wat ik toch al niet deed; geen abonnementen werven, wat ik toch al niet deed; geen boek meer promoten, zoals ik dat in 2013 met Amandine nog moest doen… Geen verplichtingen meer. Op 1 januari 2014, tien jaar geleden, ging ik met pensioen, sindsdien geniet ik van een klein maar reëel inkomen. Vanaf die dag doe ik alleen nog wat een schrijver moet doen: schrijven, in mijn geval goed leren schrijven, goed schrijven. Vandaag maak ik het bilan op van de voorbije tien jaar.
Flor Vandekerckhove


Bekijk in één minuut het bilan onder
 ’t gestage zwaaien van het vuurtorenlicht


[28]

Geen opmerkingen: