dinsdag 21 juni 2022

Het voorgevoel dat te laat kwam


‘Voorgevoel’ is een van de 200 driezinnenverhalen die ik aan ’t schrijven ben, nauwelijks drie zinnen lang: opening, midden, slot, telkens één zin. Dit is nummer 77, nog 123 te gaan.

In Voorgevoel laat ik me inspireren door Bill Domonkos, meer bepaald door een van diens gif-kunstwerkjes die zich in de categorie Fair Use op ’t internet bevinden (Wikimedia Commons, Pinterest, Wikiart etc) en die ik in mijn Youtubefilm uitsluitend gebruik voor niet-commerciële doeleinden. Al declamerend begeleid ik mezelf op de strumstick, op ’t ritme van de drummer van GarageBand. (Flor Vandekerckhove↗︎)


123 — Voorgevoel — De achterdeur stond open, nooit een goed teken in deze contreien. Dus keerde zij op haar schreden terug. Althans… (Flor Vandekerckhove)


Voorgevoel op YouTube 

www.youtube.com/watch?v=YMiaFOYs7fg

[114]

Geen opmerkingen: