woensdag 15 juni 2022

Hoe een fout je leven redden kan


‘Jaarfout’ is een van de 200 driezinnenverhalen die ik aan ’t schrijven ben, nauwelijks drie zinnen lang: opening, midden, slot, telkens één zin. Dit is nummer 74, nog 126 te gaan.
In ‘Jaarfout’ laat ik me inspireren door Bill Domonkos, meer bepaald door een van diens gif-kunstwerkjes die zich in de categorie Fair Use bevinden, gif die algemeen beschikbaar zijn op internet (Wikimedia Commons, Pinterest, Wikiart etc) en in mijn Youtubefilm uitsluitend voor niet-commerciële doeleinden gebruikt worden. Declamerend begeleid ik mezelf op de strumstick, op ’t ritme van de drummer van GarageBand. (Flor Vandekerckhove↗︎)


126 Jaarfout — Ten gevolge van een fout in het verhaal ontsnapt de schrijver op ’t nippertje aan de dood. In dat verhaal wordt hij op 29 februari 2021, bij ’t oversteken van de straat, door een auto gegrepen. Fout schrikkeljaar. (Flor Vandekerckhove↗︎)


Jaarfout op YouTube 

www.youtube.com/watch?v=M_OoavwgNqE

[113]


Geen opmerkingen: